شوبرت در شبکه ایران کالا

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • telegram
  • google-plus
  • linkedin
آقای عظیمی افزود: تا سال 95 در حوزه هدایای تبلیغاتی مشغول به کار بودیم ،با اجرای طرح توسعه کارخانه نیاز به بازار جدید احساس کردیم و با کمک تیم تحقیقاتی و اساتید دانشگاه برند «شوبرت» schobert را خلق کردیم .
مدیر عامل شرکت زمان آوران آریا گفت: در دو شاخه اصلی تبلیغات و ساعت های تجاری فعالیم، 300 نوع محصول تولید می کنیم ، از ساعت دیوای تا محصولات نوستالوژی مثل تلفن در زمره کارهای تولیدی ما قرار دارد. 4 میلیون دستگاه در سال ظرفیت اسمی کارخانه است و روزانه حداکثر 7200 دستگاه ساعت تولید می کنیم . 
عظیمی افزود: پیرو طرح ارزیابی بازار، طرح بازاریابی تهاجمی هم نوشته شد که در سراسر کشور اجرا شده و در شهرهای مختلف مشغول توزیع محصولات ما هستند.
مدیر عامل شرکت زمان آوران آریا  در خصوص نحوه ثبت سفارش و مسیرهای ارتباطی هم گفت: در شبکه های مجازی و سایت شرکت زمان آوران دات کام و اینستاگرام  schobert clock  فعالیم و تلفن دفتر مرکزی هم 88808586  است.
عظیمی در خصوص محدوده قیمتی محصولات هم گفت:  رنج قیمت بسیار متفاوت است از صدهزار تومان تا سه میلیون تومان قیمت محصولات است که به نوع کاربرد ساعت و نوع محیط و بودجه تخصیص یافته به آن متفاوت است .
مدیر عامل شرکت زمان آوران آریا  درباره میزان ایجاد شغل هم گفت: 280 نفر به طور مستقیم  در مجموعه  کار می‌کنند و حدود 3 هزار نفر  هم غیر مستقیم با این مجوعه در ارتباطند.
مهندس عظیمی همچنین گفت: در حوزه فروش نیز مطالعات علمی انجام شد، در حوزه برنامه ریزی فروش افراد متخصص برنامه ریزی کردند، در بخش تولید سه دهه سابقه تولید داریم و با این صنعت آشناییم، اصالت در این حوزه مهم است، این صنعت خاص است و نیاز به آموزش نیرو دارد .
مدیر عامل شرکت زمان آوران آریا همچنین گفت: بزرگترین شرکت تولیدکننده در خاورمیانه هستیم و کشورهای هدف صادراتی و حجم صادرات ما به دلیل پتانسیل بالایی که در ایران در حوزه صنعت وجود دارد با توجه به قیمت ارز و نیروی متخصص به راحتی می توانیم وارد بازارهای بین المللی  شویم ولی محدود اکنون به کشورهای منطقه شدیم گرچه این پتانسیل وجود دارد که در کشورهای اروپایی و آمریکا هم عرضه کنیم و با حل مشکل سیاسی می توان به تجارت عادی ادامه دهیم.برند شوبرت در ایران بنیان گذار نگاه برند سازی در صنعت ایران نیز هست و این نگاه در تمام لایه های داخلی و خارجی سازمان نهادینه گردیده است.منتظر تجلی تفکر برند شوبرت در ساعت دیواری و اکسسوری دیزان داخلی باشید.

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

درحال ثبت اطلاعات....